På resande fot

Idag lämnade vi de stora "barnen" hemma och bara Johan, Ella och jag har åkt iväg på lite semester.
Första stopp var att åka safari på Kolmården. Döm av min förvåning när vi efter att ha kört fram och tillbaka inte hittar infarten. Går upp till informationen och får då höra att de tagit bort safarin med bil för två år sedan, då de byggt en linbana. Lite lång i ansiktet blev jag då. Nästa stopp var Söderköping :D där var det precis som vanligt på "Smultronstället" för er som inte varit där kan jag varmt rekommendera det. En riktig glassrestaurang, med en hel meny med olika skapelser
 
 
Riktigt svårt att välja.
Ella fick en "gratis" hundglass. Hundar är de enda som får gratis glass här sa kyparen, Ella äääälskar mjukglass.
 
Glassen vi beställde gick inte av för hackor heller, riktigt mumsiga
Johans glass
 
Min glass :)
 
I natt bor vi på hotell och i morgon blir det träning på Västkusten med bästaste Ki :)
När jag slog på datorn hade protokollet kommit från Svenska hundklubben.
 
Tack för det :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det står portugisisk vattenhund.Skulle inte den domaren hem och läsa på om rasen? Fel ras då kanske :-S
Hoppas ni har det bra!! Hälsa Ki!
Vet ni om det är rallylydnad i Gränna?

Svar: Hejsan Ulrika,Protokollet var förifyllt innan provet och de märkte felet direkt. Men jag sa att det inte spelade så stor roll om de ändrade det.
Jag vet att hon är en spanjorska :)
Det kommer bli KM i Rallylydnad i Gränna, den kommer gå av stapeln fredagen den 31 augusti, Hoppas många kommer kunna delta
Susanne Persson

2012-07-03 @ 23:16:47
URL: http://calmigos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0