Burträning

Sist vi var i Kungsör blev jag inspirerad att börja med burlekar ige, så jag lastade in Ellas canvasbur i bilen för att ta med den till jobbet. Tänkte det var en bra övning medan jag satt och jobbade. Dock blev det inte så mycket tid under december då jag satt stilla på kontorsstolen. Så träningen började den här veckan. Ella var lite motvillig, men frukost i buren blev det både måndag och tisdag. Idag hade jag laddat med lite leverpastej.
Jag satte mig i morse och började läsa alla mail och då innan jag ens hann börja träna.



Ligger hon hopknöglad i buren och blir liggande där mestadelen av tiden. Förutom när kollegorna börjar förbereda lunch, DÅ vill hon se om det går att charma till sig lite gott.

Efter lunchen filmade jag så långt vi kommit med vårt hoppstå. Den finns under träning/tävlingslydnad/inkallning, jag gjorde filmen för dig Sanna. LIte framåt har det gått, men just nu känner jag mig lite splittrad. Inte riktigt så fokuserad som jag skule vilja. JAg borde fokusera på kedjning nu, men har inte riktigt kommit dit.

9 personer är nu anmälda till Rättviks 2 dagars tävling, superkul och vi har en alldeles egen hejarklack, 2 som åker med sedan hoppas vi det kommer några perrovänner och hejar.
Nu laddar vi inför träningen framförallt på lördag, ska bli jättekul att träffa alla igen efter alla helger. Denna gång är vi 10 personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0