Attans länkar.....

Fick klagomål från Sanna att hon inte kunde följa min länk till hoppstå filmen och det är klart när man skriver in fel länk. Så är det när man sitter på samma nätverk som servern grejerna ligger på ligger.
Nu har jag i allafall rättat upp den :-)

Idag fick jag ett trevlig samtal från Ki som gjorde mig jätteglad, Vi kommer få trevligt sällskap även från Västkustsidan uppe i Rättvik. Snart har vi fyllt stugorna vi hyrt, så nu Anna i år kan du inte klaga.... Det kommer finnas krulltottar i Rättvik åtminstone en helg, Vi kanske ska ha en parad eller något och slå på stora trumman.
Skämt och sido, det är otroligt roligt att vi blir ett stort gäng, Vi kommer slå rekordet på antal PdAE hundar på en officiell tävling samtidigt. För tillfället finns vi representerade i klass 1 tom 3, Vi vill ha ett elit ekipage också......

Nu måste här ut och tränas ännu mer. Vi måste få till en möjlighet på alla moment i allafall.

Kommentarer
Postat av: pia wennersten

Hej ! Vad avundsjuk jag blir på er. Dessvärre är det långt kvar för mig och Thea. Men man vet inte till nästa år ifall det blir något. Jag får träna på min rallylydnad istället.

Kram

Pia,Evita och (turbo)Thea

2011-01-12 @ 11:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0