Nu är det vår och det finns sååå mycket att göra

Vad gör jag då, jo kroppen säger ifrån och säger att jag ska vila :(
Jag som hoppats hinna med både appellspår och viltspår öppenklass i vår.....
Men då behöver jag ju sätta igång och träna när snön nu äntligen har försvunnit.


I Kungsörshallen den 2 april  Foto: Hagar

Så här skulle jag inte klara av att leka idag, på sin höjd blir det gos i soffan. Det känns som om jag har en stor kniv mellan skulderbladen rakt igenom till bröstet. Igår trotsade jag smärta och la ut ett liiiitet spår på kanske 100 meter precis över vägen från huset. 3 pinnar la jag i spåret, med godis vid sista pinnen. Två vinklar la jag också ut.
Ella lyfter snyggt upp första pinnen men fortsätter spåra med den i munnen, tills jag frågar vad hon har i munnen då levererar hon pinnen. Andra pinnen tittar hon först åt mitt håll, sedan lyfter hon upp den och kommer med pinnen. Sista pinnen tar hon tid på sig äter upp godiset, plockar sedan upp pinnen och tuggar några gånger på den innan hon kommer lufsande tillbaka med den till mig.
I morgon ska träningskompisarna ut i skogen och lägga spår, hoppas, hoppas att min rygg känns bättre då, för jag behöver också träna budföring och framförgående inför appellen. Phu, framförgående klarar man ju av att träna själv. Men det är ett litet pyssel att träna budföring, där Ella ska springa fram till en okänd människa 50 meter bort, sitta vid hennes/hans sida, bli klappad för att sedan på kommando springa tillbaka till mig.
NEj nu ska jag gå och lägga mig så jag vaknar frisk och pigg i morgon.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Hej!Jobbigt när man vill men inte kan..krya på sig och vila dig i form nu.Ni är oerhört duktiga och håller igång.Många kramar Nanna och Anneli

2011-04-10 @ 19:23:21
URL: http://la-sirenitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0