På jakt efter hösten

För några dagar sedan tittade jag in på Monicas blogg där hon hade så fina höstbilder. Då hade jag inte sett att hösten kommit så långt runt mig. Men de senaste dagarna har det varit underbart väder och jag har haft lite mer tid att leta efter den vackra hösten. Tog lite bilder som jag tänkte dela med mig av :-)


Grannens fina träd :-)


Annan grannes häck

Ella poserar på en trädstam


Ella i gröna mossskogen



Här är ett av mina smultronställen. Skogen är helt täckt av mossa, underbar grön färg, som avger ett härligt ljus.


En liten fågelö i vår närmaste sjö.



Bilderna är tagna igår då jag tog några timmar ledigt. Ella har varit ute och lekt med Maria och Rickard (pojkvän) och slagit upp den sträckning/stukning hon fick precis innan Gränna. Det börjar nu bli lite bättre men jag känner mig lite orolig så beroende på hur det läker ringer jag kanske Camilla för en genomgång och massage/strech från en kunnig människa.
Sista bilden för idag är ett äpple från vår trädgård, som vi spar till fåglarna :-)


Kommentarer
Postat av: Kickan

Va många härliga höstbilder du tagit..så rogivande när jag läser om o er..o vad ni hittar på så känns det verkligen som du och söta Ella är Ett med varandra.. lycka till med allt ni företar er:) kram Kickan

2010-10-18 @ 09:27:31
URL: http://carizmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0