Skräckblandad förtjusning

Tänk att det ska vara så hemst att titta på sig själv på film. Johan filmade när vi var hemma hos honom för någon helg sedan.
Jättebra och lärorikt. Vi reflekterade genom att se på filmen , Nu har Johan lagt upp filmen så jag kan se den gen.
Det finns mycket att jobba med men endel som jag faktiskt lyckats med och som blev bättre framåt dagen :-)
VAd vi gjorde har jag skrivit i ett tidigare inlägg. Men om någon är intresserad så får ni kika på filmen ni med :-)
Den bevisar bara vad vi jobbade med i Kungsör. att få till ett fotgående mycket närmare mig. Idag har jag hunnit med att köra 3 träningspass, där jag har backat tillbaka till inkallning där hon ska hamna rätt, dvs mycket närmare mig. 1 pass körde jag vid spegeln på jobbet och 2 pass körde jag härhemma , varav sonen filmade det hela. Måste bli mycket bättre :-(
Här kommer iallafall filmen.


Kommentarer
Postat av: Anna Nygårds

Vad nyttigt och se på film.Ska försöka muta nåt barn och filma mig nån dag. Tack för att du delar med dig! / Anna

2010-11-16 @ 10:56:58
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Katarina med Zoë

Jag instämmer med Anna, vad nyttigt det är att se det på film. Förstår precis vad du menar med att man detalj-studerar det på ett helt annat sätt. Björn har redan lovat att filma mina två första tävlingar. Ser VERLIGEN fram emot er input på mig och miss Z!! Filmerna kommer med till Sthlm!



Kram,

Katarina

2010-11-16 @ 21:20:47
URL: http://perrozoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0