Rehab fortsätter och nu är vi ensamma igen

Igår var vi så iväg på hundpolen för att simma och få laserbahhandling. Tyvärr hade Camilla sjuknat in under dagen så vi fick träffa en av de andra på Hundpolen.
Ella ville inte gå på rampen ner men det var helt ok att jag lyfte ner henne. Även denna gång gick det lugnt och bra. Killen önskade att alla hundar var så lugna i vattnet. Ella simmade ett antal varv och när jag stoppade henne för att hon skulle vila hängde hon snällt i mina armar :-) flåsandes. det tar på krafterna att simma när vi minskat ner den dagliga motionen. Mats var med för att kolla vad vi gjorde, han filmade lite så i kväll lånade jag hans mac och satte ihop en liten film :-)

Hon simmar riktigt snabbt så jag hinner inte riktigt med, sista minutrarna så tog vi även av kopplet. Även då simmade hon vid min sida. Gullehund.
När vi kom hem ringde telefonen och det var Zitas familj som landat och ville komma och hämta sin hund. Vi tyckte de kunde låta bli ;-)
Dom kan väl köpa en ny så vi får behålla den härliga tjej. Men de ville inte..........
Fast hundarna har varit jätte lätta att ha så har det blivit mycket tommare här idag, det verkar som om även Ella tycker det.

Kommentarer
Postat av: Peppar

Jag tycker det var konstigt att dom ville ha tillbaks na´ - tror u' dom saknat na'?

/peppsen

2010-11-11 @ 12:34:58
URL: http://peppar-perro.blogspot.com/
Postat av: Anna Nygårds

Vad härligt det ser ut när Ella simmar. Vilken proffsig film du gjort. Kanske Rolex kunde lära sig att tycka om att simma om jag slänger i honom i en bassäng. Vore nästan värt att prova ;). Hoppas det går bra med tillfrisknandet. Vi ses imorn ! / Anna

2010-11-12 @ 10:12:29
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Katarina med Zoë

Heja Ella, krya på dig och ha en skön helg i Kungsör. Broccolisoppan lät ju helt fantastisk.... Hahaha

2010-11-12 @ 18:33:05
URL: http://perrozoe.blogg.se/
Postat av: Kickan

Härliga bilder o film hoppas Ella snart blir bra :)förstår om det blir lite tomt efter syster yster när dom går så bra ihop:)ha det gott kram Kickan

2010-11-14 @ 15:46:23
URL: http://carizmas.blogg.se/
Postat av: pia wennersten

Hej ! Hoppas Ella bir bra snart. Jag håller på mycket med massage på Evita, det är absolut det bästa hon vet. Thea har jag precis börjat med, men bara kortare stunder. Hon har inte tid att ligga och njuta så länge.

kram Pia



2010-11-14 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0