Jag ÄR frisk

Näsan rinner och huvudet känns tungt men jag VÄGRAR gå med på att jag är sjuk. Inte idag och inte i kväll. För jag har sett fram emot denna kväll så länge. Jag och Sanna ska iväg till Eva Bodfält på en "Clinic" i fotgående. Jättespännande. Sen ska vi hem och fortsätta vår träning med lite mer input förhoppningvis. Det är ju läskigt vad fort man glömmer.  Igår mailade Eva ut och letade efter en ung hund som kunde vara med under kvällen. Tänk om det enda var en hund med fel position hon hade behövt :-) Då hade vi varit självskrivna kandidater, fast det börjar gåå framåt. Två nya filmer ligger under "träning"/"Lydnad" och kanske jag inbillar mig men jag tycker det börjar bli bättre. Så vi fortsätter vår strävan :-) Det är långt kvar till en hel linförighet/fritt följ.

Nu har vintern verkligen kommit till Sverige. I två dagar och nätter har det snöat. Vi har över 2-3 decimeter snö. Jag som dessutom har lovat att ställa upp på lördagens lydnadstävling som skrivare för lydnadsklass 2. Hoppas jag är frisk och inte kommer frysa ihjäl. Är det någon i Stockholm som har en snöslunga att låna/hyra ut vore vi jättelyckliga. Annars får vi skotta fram planerna :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0