1 advent

Så har vi hunnit fram till första advent och jag har inte fått ordning på en enda grej hemma, inga fönster putsade, inga adventsljusstakar eller annat som sig bör. I går somnade jag som en stock redan vid 9 tiden på kvällen så min förkylning fick chans att vända om och börja bli lite bättre. Så vem vet jag kanske får ork att åtminstone ta fram ljusstakarna.

Idag har det varit Perropromenad, men jag och Ella har hållt oss därifrån. Jag har fortfarande satt lekförbud på Ella och hur kul är det för Ella att gå en koppelpromenad med andra hundar i snön samtidigt som hanarna tycker Ella luktar helt underbart. Dessutom behövde maken bilen, så Ella och jag tog en egen skogspromenad i omgivningarna. Underbart vackert och friskt.


Ella passade på att rulla sig och åla i snön :-)


Så hon blir alldeles snömonstrig

Kommentarer
Postat av: Petra & Merci

Hej på er i snöyran. Hoppas att din förkylning ger sej snabbt.Aldrig rolig att vara sjuk. Ang adventspynt , så kan jag trösta dej med att jag inte heller har städat och tvättat fönster.Stjärnorna har jag fått upp , och medans jag höll på med det och såg hur skitigt och dammigt det var runt omkring så tänkte jag för mej själv.Det syns inte utifrån. Så det så. Kram på dej.

2010-11-28 @ 17:12:30
URL: http://www.nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0