Valpisar

Nu blir jag alldeles till mig, Två av Ellas fina syrror ska få bäbisar. Zita och Carizma. Ni hittar länkar till deras bloggar i min länklista. dessutom ska de få sina valpar nästan samtidigt, det ska bli så spännande att följa.
Alla syskonen som jag träffar och/eller har kontakt med är mycket arbetsvilliga och otroligt fina perros.
Zita är med sin lillmatte jätteduktiga i Agility, Husse i familjen verkar få kämpa för att få "låna" zita och tränar då tävlingslydnad och sök. Zita med familj träffar jag ibland på Stockholmsträffar och annat smått och gott. En urmysig liten tik.
Carizma är duktig i skogen hon med och har tagit championat i viltspår, vet dock att matte även tränar agility och annat smått och gott. Carizma träffar jag mer sällan men det blir någon/några gånger om året. Ella och Carizma likanar varandra i mycket förutom att Carizma är toksocial :-)
Om jag var ute och letade en valp just nu skulle dessa ligga mig varmt om hjärtat då jag vill ha enhund med mycket fart i som vill göra allt som finns att göra men ändå kan koppla av.


Carizma maj 2009 på valpträff


Zita på samma träff maj 2009


Som jämförelse en bild på Ella från maj 2009, Visst är de lika fast Zita är en storlek mindre :-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika Calmegård

Hej

Så fina bilder! Ja, de är verkligen lika syskonen - och också olika. Men Carizma och Ella var verkligen lika på porträtten jag har sett på era respektive sidor! Ja, det blev en härlig kull, c-kullen :-) och hoppas att de två som väntas blir minst lika härliga!

2010-05-27 @ 12:36:24
Postat av: Kickan

Hej! O vilken härlig bild på fina syster Ella bland äppelblommor,Ja men visst är dom så lika det är kul när man ser att dom hör i hop, ha en härlig dag Kram Kickan

2010-05-28 @ 14:02:06
Postat av: Nanna

Hej på er!Vilka härliga bilder!!

Ja visst syns det att fröknarna är släkt allt!

Nu är det verkligen nedräkning här i grannskapet..Carizma med familj bor ju bara uppför backen från oss!Såå spännande..Kan tro att det blir någon tur till valplådan framöver;)Trevlig helg på er!/Nanna

2010-05-28 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0