Ella linslus

Idag stod jag och beundrade mitt äppelträd (eller egentligen är det Marias, På tomten har vi planterat ett träd för varje barn :-)) efter en promenad med Ella. Tog fram mobilen för att ta några kort för den står vackert i blom just nu




Ella tröttnar på att fånga min uppmärksamhet och tar saken i egen tass. I linsen hittar jag världens sötaste hund :-) Svansen går så jag tror hon ska sopa bort allt gräs.






Ella försöker nå fram kanske om jag äter upp blommorna, nej nu får vi köra lite rutan övningar här kan vi ju inte ståoch såsa -))


Kommentarer
Postat av: Anna N

Men Susanne.......nu hittar du ju knapparna på kameran ser jag. Vilka fina bilder. Och klart söta Ella ska vara med på en. Hon hittade ju en fin ram dessutom ;). Nu ska vi också ut och träna rutskick. /Anna &Rolex

2010-05-28 @ 10:31:44
Postat av: Petra

Älskar bilden när hon är i mitten och äppelblommen är som en ram omkring .Dom andra bilderna är också bra men man måste ju ha en favorit :)

Låter som en kul ide' att utmana andra ang promenadstråk.Vem ska vi ta?Kram Petra

2010-05-28 @ 21:40:07
URL: http://nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0