Sista snöbilderna för i år

Kanske, för nog märks det att det är vår, snön försvinner snabbt och jag  har varit lite missnöjd med mig själv för mina fotoprestationer senaste halvåret. Så jag har försökt plugga lite. Mer nöjd är jag nu men ju mer jag läser dess då mer verkar det finnas att lära sig.


Ella är inte den enklaste att fånga på bild. Men det gäller att inte ge upp.

 



Kan man hoppa över den


Så kan man ju också bada i den :-) Årets första bad, Ella verkade faktiskt njuta Efter att bada i ån så var det dax att bada i snön.


Här ser man verkligen hur "blöt" snön är. Jobbig att gå i för både människor och hundar.


Ella är inte speciellt bolltokig. Men tillräckligt för att använda bollen i lydnadsträningen och för lite gymnastik ut i djupa snön. Bara det vankas godis när man apporterar den :-)

Hoppas helgen blir varm så resterande snö nu försvinner.



Kommentarer
Postat av: Petra & Lufsen

Hejsan hejsan !

Underbara bilder du har tagit på sötaste Ella.Favoritbilden måste bli den med bollapporten. Ha en trevlighelg och njut av vårvärmen som dom lovat ska komma.Kramar till er Petra & Lufsen.....

2010-03-27 @ 07:34:10
URL: http://nogg.se/lufsen
Postat av: Ann Nygårds

Härliga bilder! Men vad lika de är Ella o Rolex.Skulle kunna vara Rolex med bollen i snön ju.

/ Anna med benet i paket

2010-03-27 @ 10:27:46
Postat av: Anneli

Jätte fina bilder:) Glad Påsk önskar Anneli o Nanna

2010-03-31 @ 21:47:08
URL: http://www.la-sirenitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0