valpmys

Äntligen, Äntligen, Äntligen fick jag komma och mysa med valpar :-))))
Jag blir helt fylld av positiva känslor när jag fick snusa på de små liven, Jag och Johan har varit hemma hos Zita, Ellas syster  igår och tittat på killarna :-)


Två härliga killar nu på 4 veckor, ursäkta suddiga bilder men jag hade glömt kameran så det blev bilder på mobilen :-)


Finito var lite trött efter att han röjt runt tidigare men


Storebrorsan var det mer fart på :-)

Helt underbara valpar och en helt underbart besök.

Zita mötte bilen och hälsade när vi kom, men sedan hon fått en liten "Grattis till barnen" present =grisknorr försvann hon in i skuggan och mumsade för fullt medans vi gosade med hennes bäbisar.


För att sedan komma och pyssla om de små.



Tack Zita med familj för en härlig eftermiddag, vi kommer gärna tillbaka men akta då så att inte en av filurerna slinker med hem.

Kommentarer
Postat av: Petra

Så mysigt med lite valpgos .Äntligen fick du träffa bebisar.Våran bebis är inte så liten längre.Fy vad fort det går.Men hon är fortfarande en riktig pussfia. Tackar för din hälsning.Ochja du har så rätt så rätt. Kram på dej Petra. P.S Jag såg att Fridhems hade fler skyltar.Du kanske kan beställa.:)

2010-07-03 @ 16:39:35
URL: http://nogg.se/lufsen
Postat av: Maja

Finns inget bættre æn valpmys. Nær jag kommer hem så ska jag mysa med min lilla tibbe:)

2010-07-03 @ 16:54:01
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Kickan

Hej! o va fina .. men dom har ju o brås på oxå :)javisst är det mysigt men det går så himla fort bara, ha det så skönt i fina vädret kram Kickan

2010-07-03 @ 18:58:19
URL: http://carizmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0