Bröllop och semester

Ella har varit hos Peppar medans familjen roat sig. Min kära kusin Björn har gift sig med sin Carina. Ett vackert bröllop med en underbar middag som avslutades med en båttur runt Stockholms stränder/kajer och en riktig "röjarskiva". Idag fick vi "betala" genom att plocka, diska och städa lokalen. Men nu går vi på semester igen.
Ella hade det nog mycket lugnare hos Peppar, med en härligt blöt kvällspromenad.
Fast jag kände mig lite halv när jag vaknade i morse och inte hörde Ellas trippande och inga morgonpussar eller kel. Nu är dock allt tillbaka till det normala och vi ska börja planera, packa och åka ut på böljan den blå,
Lite konstigt känns det för ingen av de stora "barnen" ska med, Maria ska jobba och Martin ansluter lite senare. Men det är bara att vänja sig och se att det är naturens gång.
Har skaffat lite nytt utseende på bloggen, har legat lite på latsida när det gäller den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0