Risö

Solen lyser och vi hade en underbar seglingsdag igår. Vi fortsatte nedåt kusten från Oxelösund och är nu i Snkt Annas skärgård (tror jag) vi har hittat en jättefin ö Risö där vi ankrat upp.



Vi tog en promenad och se så vackert det är. När jag sa till Mats att jag inte tyckte Snkt Annas skärgård var vackrare än Stockholms fick jag dock veta att det inte var den här (inre) delen av denna skärgård som var så speciell. Så idag ska vi ut på ö-letning längre ut och se om vi hittar det speciella med denna skärgård. Sedan väntar vi på att vinden ska vända som prognosen lovat så att vi ska kunna susa över till Gotland. Men man vet ju aldrig med prognoser.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, visst är det vackert - här har jag tiilbringat somrarna från barnsben. Var är det allra vackrast? S:t Anna så klart! Vi har sommarstuga på Norra Finnö, n.b. Sanden - tänk om vi varit kvar då kunde ni ju hälsat på, men vi har återvänt till Skåne. Vi får ta det ett annan sommar!



Ha nu en fortsatt fin segeltur - det låter verkligen härligt!!/Louise, Isa o Dicho

2010-08-06 @ 19:43:36
URL: http://isaodicho.blogg.se/
Postat av: Mie

Perfekt att kunna följa er här. Superfin båt och jag är fortfarande avis! =))

2010-08-06 @ 22:35:28
Postat av: Petra

Å vilken fin bild på goa Ella.Ni verkar ha en mysig semester .Hoppas att ni kommer fram till Gotland så småningom också.Kramar till er från Örebro

2010-08-07 @ 09:23:45
URL: http://nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0