man gör så gott man kan



varför tror man alltid att bara man har semester så ska man hinna med så mycket.  Som det här med att träna hund. antingen spöregnar det, jag vet kläder efter väder, men det är inte så enkelt på hala  klippor. eller så går vi och tja då gäller det att utnyttja varje liten millimeter som exempelvis här då vi tränar fjärren i gången nere i båten :-) Ella är dock med på alla mina upptåg.
Nu är vi på Ringsö någonstans mellan Nynäshamn och Oxelösund. Äntligen kännsdet som om vi är iväg.


Kommentarer
Postat av: Katarina med Zoë

Tack för din support och glada tillrop på min blogg! Jag vet, jag vet, jag har förstått... Bullen är tonåring. Synd bara att matte är så otålig. Lugn och harmoni var det. Men ikväll hade vi kul och jag fick en kick av mina 50% lydnad. Nu finns det bara ett håll att gå åt. Uppåt... Lugn och fin och harmoni... :-)



Ska bli kul att träffas i Gränna i alla fall. Då ska jag titta extra noga på dig och Ella. :-) Heja heja.

2010-08-05 @ 22:47:43
URL: http://perrozoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0