Underbart härligt

Vilken härlig dag vi har idag :-) Strålande sol, ganska varmt men hög luft. Dessutom erbjöd sig maken att ta morgonpromenaden med Ella.
Det är ett friskhetstecken när han erbjuder sig frivilligt att ta just morgonpromenaden. Men för mig är just den promenaden det allra bästa sättet att börja dagen, i skogen.
Så vi gick båda två, det händer inte så ofta. Vi gick min morgonpromenad upp till utkiksberget och jag hade hunnit fixa i ordning frukost. The/Kaffe och äggsmörgåsar. Dessutom hade jag, till Ellas glädje, även packat med hennes frukost.

Utsikt över hela Stockholms inlopp.

En riktigt underbar stund där man kan prata som vuxna utan att alltid ha små öron runt sig och bara njuta av att få vara.


Ella tyckte vi var lite tråkiga efter en halvtimme så när hon tittat på utsikten klart gick hon iväg och letade pinnar.


På andra sidan viken syns Lidingö

På väg tillbaka körde vi uppletandeövningar, leta godis i träd och andra klurig balansövningar så Ella fick sitt lystmäte tillgodosätt.

Bäst av allt Mats fot höll genom hela promenaden :-)

Kommentarer
Postat av: Ki

Åhh va härligt det ser ut!

2009-09-15 @ 22:44:36
URL: http://www.fozzie.se
Postat av: Petra

Det var en morgonpromenad som man kan kalla duga.Vilken härlig utsikt.Måste vara ett av de bättre frukostställena tror jag.Ha det så bra Kramar från Petra / Lufsen

2009-09-16 @ 13:40:03
URL: http://nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0