skolk

0-7a517aaecb016e28379aad8db1c3d9e6.png

I helgen har vi skolkat från alla måsten. Jag, Mats och Ella tog vår morgonpromenad och kände att nåej nu får allt vara. Hem snabbt kastade frukost i Johan och Ella samtidigt som jag plockade ihop lite lunch. Vi skulle på en endagstur med båten. termometern stod på 19 grader och inte ett moln så långt ögat kunde se.
På väg ut får vi reda på att Maria ska sova borta så vi bestämde åter igen att förlänga vår dagtur till helgtur.
Helt fantastiskt, väldigt länge sedan man kunde vara så spontan med ungar i tonåren.

Visst jag missade agilitykursen men det kändes bara bra. Eftersom vi inte planerat en helgtur så blev det burkmat till frukost. BUllens korv med potatismos :-)

Vi hann precis hem i tid tll Apelllydnadsträningen på klubben. den ingick i sökkursen jag gick i våras.

Ny var min olydiga hund jättelydig och jätteduktig. Enbart budföringen gick sisådär men vad gör det. Hon var glad jag var tydlig och vi hade jättetrevligt sällskap.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0