Blod överallt

Undrar verkligen om Ella började löpa först i Söndags. Antingen har hon kommit längre eller så är det kraftigare denna gång. Hittar bevis överallt. Men i dag vid middagen slog det alla rekord. Jag står vid spisen och vänder mig om, Ella ligger precis framför kylen och på golvet är det alldeles rött. Oj vad hjärtat hoppade upp i halsgropen. Johan var där med mig och jag utbrister "Ella vad är fel, så mycket blod". Johan tittar och börjar skratta, Lilla skatan Ella hade varit i soppåsen igen och hittat en tömd sylt"korv" som hon dragit ut på golvet. Det var Lingonsylt överallt. Dessutom hade hon lagt sig på "korven" så beviset var osynligt. Jag såg framför mig snabb transport till djursjukhuset med operation av livmodern eller något. Vilken lättnad hon verkade inte ens gilla sitt kap.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha ha..hon ville kanske bara skrämmas lite;)Vi ses framöver,troligen på utställnigen?! Kram Anneli o co

2009-11-11 @ 08:17:49
URL: http://www.la-sirenitas.se
Postat av: Anna Nygårds

Tänk vad de kan de små liven. Förstår att du fick hjärtat i halsgropen. Jag kommer till Stora Sthlm. Vi gör våran tjejresa och lyxar på hotellet och tittar på snygga hundar och handlar en massa som vi VERKLIGEN behöver.

/ Anna

2009-11-11 @ 08:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0