Peppar Charmör

Vi har en riktig harmör här hos oss, Perro Rizados Armando, eller allas vår Peppar :-)


När Ella vilat ut några dagar efter Chantos besök kommer nästa kille, Peppar då lillmatte skulle iväg och tävla (karate) i stora världen. (Vi håller tummar och tassar för dig tjejen, oavsett hur det går har du varit toppenduktig som tagit dig så här långt :-)

I tisdags möttes jag oh Sanna upp på Nacka BK för att träna lite lydnad. Oj vad dåligt det gick men kunde man förväntat sig något annat. Ella och jag har inte miljötränat speciellt i en sådan miljö, ännu. Fritt följ var en massa hopp och studs. Vadå ligga kvar när matte ska ställa sig bredvid då kommer ju SNART sitt kommandot, lika bra att göra det direkt.
Lika så vid stå. Fröken IVRIG  skulle man kunna säga. Men det var nyttigt oh äntligen fick jag hjälp att träna tandvisning vilket fungerade ok.

Sedan skildes våra och Sannas vägar, Det gick hur bra som helst, fast polisen Ella måste ju berätta vilka regler som gäller här och framför allt lära upp charmören på att det är INTE charmigt att nosa i rumpan och hela tiden försöka para sig........... (Det tog nästan  3 dagar och 6 promenader) Men nu vet vi nästan var skåpet ska stå.

Däremellan har de riktigt roligt ihop. Lite annan lek än med Chanto, så här ser det ut


Kolla in Ellas hopp :-)

Eller så här


Men de är vädigt duktiga på att softa också. Medans jag jobbar låter Ella Peppar låna mina fötter att ligga på.

En riktig charmör som aldrig ger upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0