platsliggning och inkallning i ridhuset

Jag har länge funderat på det här med att träna och tävla i ridhus, om det skulle vara något som funkar för oss. Idag drog maken och sonen iväg för att åka skidor och jag hängde med för att ta en promenad med Ella. Bredvid skidspåren så ligger ett ridhus som jag promenderade till. Ridhuset var helt tomt förutom en tjej som höll på att ställa iordning. Vi frågade om vi fick komma in och vi var välkomna att kika runt och insupa atmosfären. Jag passade på att köra en inkallning och en platsläggning. Ella var helt med på notorna fokuserad på mig :-)
Efter mer prat med tjejen framkom det att man kunde hyra ridhuset fast det var mycket begränsat med tider. Men oftast efter klockan 21:00 var det ledigt. Så jag ska ringa och kolla priserna för det hade inte tjejen i huvudet.
Jättekul och det kändes fräscht, varmt och det fanns lampor :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Det låter skönt att kunna vara inne och träna.Särskilt en dag som denna.Vi har haft -18 och nu i kväll så är det - 20.Tänk om det kunde finnas en rastplats innomhus också såna här kalla dagar.

Petra & Lufsen

2009-12-29 @ 23:16:14
URL: http://nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0