Världens motionspass

Igår var vi hos grannen på kalas :-)  Jättetrevligt det enda som var julmat var lingongrottor. Något i stil med hallongrottor men med pepparkakssmak och en klick lingonsylt på. Annars gick det i danskt tema med smörrebröd och nubbe :-)
Ella fick stanna hemma med Martin. Nästan hela dagen i går snöade det med ökad intensitet. När vi gick hem vid 24 tiden snöade det rejält. Så morgonens promenad blev ett riktigt motionspass. Snön gick upp till bringan på Ella så det gällde att ha högfart för att kunna ploga sig fram. Mycket bra träning för både mina och Ellas ben. Vi begav oss iväg på en lång promenad så nu sover Ella gott :-)

Några nya fina julkort har det kommit.


Faster Tova och Snygga Chica


Iza kompis ifrån Perroträffarna.

 


Kommentarer
Postat av: Peppar

God Jul på er!

Ni har nästan lika mycket snö som oss i Tumba - visst är det härligt. Kanske inte lika härligt med snöklumpar i pälsen & tassarna ...

Vad duktig din matte är som gör julfint i bloggen, tänk om min matte kunde göra annat än att städa ...

Jag har önskat mig ett STORT tuggben av tomten - och jag har ju varit snäll, så det borde jag få!

/Peppar

2009-12-22 @ 09:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0