Nostalgin fortsätter

Igår var maken och jag ute och "rumlade" på egen hand. Det var bra länge sedan vi hade fått biljetter till Cirkus där till en revy "UgglaRheborgUlveson" hade förhandsvisning.


Jag hade inga större förväntningar, Förutfattade meningar om Uggla som dryg, Rheborgs skämt brukar inte tilltala mig. Men Ulvesson brukar jag gilla. Men jag blev positivt överraskad. Lite ojämn men det kommer säkert slipas till. Höll inte en röd tråd rakt igenom. Vissa nummer var sisådär. Men helheten var rolig, underhållande och de bjöd på sig själva.
Få se vad kritikerna säger idag när det är premiär.

Några av Ugglas låtar var med men lite omskrivna och några nya som var på vanlig Ugglamanér fyndiga texter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0