Första promenaden med Chanto och Ella

Vi har fått fint besök, Chanto har kommit hit och ska vara med oss i 10 dagar medans Matte är på semester.
Första promenaden är nu avklarad och hundarna skötte sig exemplariskt (om man bortser från hästbajset). Ella visade tendens till att försöka sätta Chanto på plats men jag sa till henne ordentligt så nu är de jättegulliga mot/med varandra. Chanto hade med sig Dentasticks  De fick varsina, Chanto smackade snabbt i sig sitt. Ella började tugga på sitt blev sedan avbruten för att hon ville ha koll på mig. Vips var Chanto där och stal hennes tuggben. JAg befarade det värsta men Ella cirklade bara runt Chanto och viftade på svansenoch tog de smulor Chanto tappade. Snacka om att jag blev förvånad. Nu ska vi se hur det funkar att sova kvar. Just nu leker de tyst munnhuggarleken. De verkar ha jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0