Vattenhund med vattensvans

Ella har varit ute med Husse i båten under fredag/lördag. de hamnade på Nämdö till slut med min Syster och kille. Ella fick en rejäl promenad sedan fick hon vänta på båten medan maken skulle basta. Vakthund som hon är vaktade hon ute på däck och väntade på sin husse. Dagen efter skrek hon plötsligt till och därefter var svansen mellan benen på henne i en kvart. Maken trodde hon kommit åt elstängslet men då jag mötte upp vid bryggan såg jag direkt att det var något vajsing på svansen. Efter en mailkonversation med en annan Perroägare så kunde jag nog konstatera att det var en vattensvans på vår vattenhund. Massage och värme blev behandlingen. Nu Onsdag är den helt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0