Bus eller Godis

det känns som om det finns hur mycket som helst att göra. I fredags ville min minsting göra Halloweenfint. Så det var bara att bita ihop och sätta igång. (Fast egentligen behövde jag arbeta några timmar till)

Mats fick köpa med sig en pumpa hem som vi sedan gjorde iordning så här fint.
Spöken, häxor och vår fina spindel hängas upp.
Johan ville göra gröna pannkakor (det har vi gjort ett antal år tidigare) men karamellfärgen var slut så jag fick "muta" honom genom att göra pannkakstårta med sylt, grädde, glass och chokladsås.  Det funkade det också.
Ella gick runt och luktade på alla spöken och pumpan var högintressant. Jag var lite orolig att det skulle bli lite för varmt då vi hade 4 värmeljus i.

Vi hade också köpt godis till alla busande barnen fast det kom ovanligt få detta år. Vi tvingade Maria och hennes bästa kompisar att följa med Johan på vår lilla gränd. Vilket de gjorde, tyckte nog det var lite kul också när de hade en ursäkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0