Träning på arbetet

Ella brukar ju vara med mig på arbetet och det fungerar  nästan alltid bra. Idag såg det dock lite annorlunda ut. Jag kom in med Ella på ett möte med alla mina arbetskamrater och en ny person. Ella går direkt fram för att "nosa av" den nya personen, de gamla vanliga struntar hon helt i. När hon sedan vänder sig om för att gå och lägga sig vid min arbetsplats märker hon att den är ockupperad av 2 små barn (Kompisen vab:ar och satte barnen framför min dator för att titta på tv.) Barnen är 6 och 4 år gamla enligt Ella inte riktigt att lita på. Dessutom sitter de och äter varsin mazarin. Det tog överhanden och Ella snozar runt för att suga i sig de smulor som faller. För det är väl det enda som små barn är bra till, tappa smulor.  Både barnen och Ella uppför sig exemplariskt, jag lägger fram lite hundgodis som 4 åringen matar Ella med. De hinner bli kompisar och Ella somnar direkt nedanför 4 åringens stol efter att godiset tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0