Äntligen semester

Idag är sista arbetsdagen sen är det semester som gäller. Det känns otroligt skönt efter en jobbig vår. Nu väntar förhoppningsvis sovmornar, härliga frukostar och bara vara. Jag har köpt nya boken som är tjock som en bibel :-)


Den ska bli min sommarlektyr :-).  Jag märker att Ella är mycket mer lätttränad med klicker så det är ren lathet när jag inte gör det.  Nu har lilgrappen också lagt sig i träningen så på väg till fritids häromdagen blev dem många snabba läggningar. Ella tycker verkligen det är kul speciellt när 8 åringen är med då är det bus mest hela tiden.

Vi provade också att kasta hennes leksak över ett högt staket på fotbollsplanen men hon greppade direkt att hon måste springa runt för att hämta den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0