Aldrig en tråkig stund

När man har en vattenhund......
Jag hatar verkligen att städa. Försöker på alla sätt att slippa. Men ibland måste man ju och det vore ju skönt att börja semestern med ett städat hem. Jag intalar mig att man mår så mycket bättre då i själen. Så idag tog jag fram dammsugaren och började. Ella är nyfiken på allt jag sysslar med så när jag låg bakom sängen så bara måste hon vara med, den lilla sötnosen. Nåväl inte såg jag så bra som jag hade hoppats men det fick duga. Helt plötsligt åker en burk med små pärlor i golvet. Dottern hade legat i min säng och gjort halsband samtidigt som hon tittade på tv, hm....
Massor av pärlor över hela golvet, Men då rycker Ella in och plockar pärlor för glatta livet och lägger tillbaka dem i burken. Då blev det helt plötsligt en rolig lek så jag slapp dammsuga i minst en halv timme. Visst är hon för go min lilla hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0