Mariehamn

Nu har vi tagit oss till Mariehamn. Vädret håller i sig och vi fick gå för motor hit då det inte blåste något alls nästan.
I Mariehamn finns en härlig fridlyst park där det finns mycket skugga. Där tillbringade jag och Ella en timme nu på kvällskvisten. Fortfarande väldigt varmt men i alla fall bättre än i solen. Johan och Mats har tagit jollen och dragit iväg till en badstrand. Maria befinner sig på festival. Vi hör musiken ut till båten. I kväll ska de avsluta festivalen med ett fyrverkeri få se hur det blir andra gången för Ella med raketer.

På väg till Mariehamn tyckte jag mig se alger i vattnet så nu blir det lite mindre bad för Ella. Även om vi "vattnar" henne innan så tar hon gärna en klunk från badvattnet. Så idag har hon fått duscha och jag har även passat på att schamponera henne vilket hon inte gillar direkt men suckar och står ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0