Tillbaka till vardagen

Den här veckan har jag börjat arbeta så det är bara att ställa in sig i vanliga lunken. Ellas vardag är inte riktigt på plats ännu i.o.m att barnen inte börjat skolan ännu. Så Ella har fått vara hemma och Maria och Martin har turats om att ta lunch och eftermiddagspromenaden. Funkat bra men vädret är ju jättetråkigt, regnar jättemycket. Så det blir mest vanliga promenader. I morse sken dock solen och vi gick ner till sjön för att träna lite dykning. Ella doppar nu hela huvudet under ytan men helst inte, kan hon så krafsar hon in leksaken/pinnen till vattenbrynet.

Jag har också börjat fundera på om och vilken/a kurser vi ska gå till hösten. Skulle vilja prova mer spår både viltspår och personspår. Lydnad vill jag också fortsätta, frågan är om jag ska köra det själv eller gå kurs. Vi får se vad som kommer på BK skulle gärna vilja gå kurs där så jag får upp ett kontaktnät. HIttills har kurserna varit fullsatta så jag har valt andra alternativ.

Kommentarer
Postat av: Peppar

Jamen i morron blir det kul Ella, för då ska vi ut och spåra. Sen vill jag gärna prova att bada i din sjö. Det verkar kul!

/P

2008-08-12 @ 18:37:13
URL: http://peppar-perro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0