Träna dykning

Igår på vår lunchpromenad hade jag tagit med Ellas "bitring" för att träna lite sök på ängarna. Det gjorde vi vilket Ella tyckte var ganska kul. Men väl nere vid sjön ville Ella kliva i. I vanliga fall brukar vi kasta pinnar som Ella får apportera men nu med löpning och kylan i vattnet ville jag inte riktigt ha i hela henne. Så jag tog fram vår bitring och kastade i den på grunt vatten. Oj vad Ella blev lycklig. Hon jobbade som attan för att få upp ringen till mig på land. I början först med fötterna för att få in ringen på grundare vatten. Men i slutet hade hon så bråttom så att hela nosen ända upp över ögonen var i vattnet. Det såg för härligt ut. Varje gång hon levererade ringen så ville hon ha i den igen. Jag försökte fotografera men då tyckte Ella jag var för långsam så hon kastade i ringen själv igen. Efter ett antal kast ville jag fortsätta vår promenad Ella lommade lite besviket efter. Hon kunde nog ha fortsatt ett tag till. Men det gäller ju att sluta när det är som roligast.

20071005131.jpg

Kommentarer
Postat av: Ulrika Calmegård

Hej
Tack för dykbilden på mms. Jag försökte svara via min mobil men lyckades inte. Vad duktig hon är!
U

2007-10-07 @ 13:32:16
URL: http://www.calmigos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0