Ella är utmanad av Kennel Calmigos :-)

REGLER för utmaningen lyder som följer:

Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv och samtidigt ange reglerna för leken på sin hemsida. Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver personen en kommentar i de utmanades gästbok. För att de ska fnatta in och läsa på ens egen hemsida för mer information.

Ella
.... Svartsjuk som få, När matte och husse/barn kramas så gäller det att hoppa upp och slicka dem i ansiktet eller möjligen smita emellan deras ben och försöka sära på de kramande.
....anklagas på husses jobb för att springa omkring och fisa. Men jag tror det är grabbsen själv som bara skyller i från sig :-)
....Är rädd när hon ska lyftas i och ur segelbåten. Första gången kramade hon om försegelrullen med framtassarna så att vi varken kom upp eller ner. Maria och jag fick kramp i magen av allt skrattande och lika kul hade alla grannbåtar som glatt tittade på.
....Vill leka med vår lilla minihund (undulaten) försöker göra sig så liten som möjligt och viftar fint på svansen. Det värsta är att inviterna ger utdelning. Pippin springer/flyger gärna fram till Ella för att kolla läget. När hon sedan flyger därifrån försöker Ella fånga henne.
....största tjuven i stan. Allt ryker speciellt när hon har lite tråkigt. Då hämtar hon något från golvet/bokhyllerna eller bordet och springer sedan med svans och huvud högt högt för att visa haha titta vad jag har. Kom och ta mig då..
....Svansen slutar vid öronen, när Ella är glad kröks hela kroppen och när man sätter sig ned hos henne kröker hon ryggen så att hon ser ut som en ostbåge. Gärna med en grej i munnen och sjungandes.

Det blir 6 saker och nu utmanar jag:
Winston, Molle, Texas, Peppar, Mira,Charlie


Kommentarer
Postat av: Lia

vad roligt :D

2007-11-11 @ 15:32:15
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Carro/Winston

Jag antar utmaningen =D

2007-11-12 @ 15:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0