Börjar planera för nästa år

Nu börjar Ellas ettårsdag närma sig och med den möjligheten att träna agility (efter genomgången höftröntgen som ska göras). I Svenska Perroklubben Stockholm avdelning har vi nu planer på att köra en agilityinroduktion den 12 januari. Det ska bli jätteroligt. Tror att Ella också tycker det. Vi har ju fuskat lite när vi var i Gränna i somras och på Eskilstunaträffen för några veckor sedan. Dessutom har jag bokat en egen liten semester (tjejhelg) på hundcampus där vi ska lära oss spår Jag, Sanna, Ella och Peppar ( Peppar får dispans denna helg han får agera tjej) Jag ser verkligen fram emot dessa äventyr. Sedan är tanken att jag och Ella ska gå en vanlig allmänlydnad efter årsskiftet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0