Nya favoritplatsen

Igår satte jag igång och tvätta våra fönster. Det blev endel spring på mig vilket inte Caramella var överförtjust i. På vardagarna sitter jag ju oftast vid min dator och arbetar och då ligger Ellla förnöjt vid mina fötter. Men att förflytta sig vartefter mina fönster blev rena blev för mycket för Ella. Så helt plötsligt var hon borta. I början funderade jag inte så mycket på det men efter ett tag saknade jag henne så jag började leta runt och döm om min förvåning när jag hittar ett litet knyte i badrummet mellan toastolen och duschkabinen. Där låg Ella fint och sov. Vi som försökt hitta bra platser med filtar, lammfällar, kuddar, kartonger och korg inget har passat Ella. Nu valde hon stengolvet där det dessutom mycket möjligt var lite fuktigt efter vår morgondusch. Vilken tokfia. Nu har hon hittat tillbaka dit flera gånger idag också när det har varit varmt väder.  Jag är glad för då vet jag att hon känner sig trygg och har ett eget ställe och inte alltid behöver ha ett öga på mig.


213461-28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0