På jobbet

Igår tänkte jag börja med sociala träningen. När Johan kom hem så skulle vi träna lite bilåkning. Jag behövde hämta dator och mobilen på jobbet. Ella fick följa med. I bilen ynkade hon i några minuter sedan la hon sig med huvudet i Johans knä så det fungerade bra. Sedan bar jag in Ella på kontoret och släppte ner henne där. JAg hade valt en dag då bara en av mina kollegor var på jobbet och han satt kvar och jobbade. Ella gjorde sig hemmastad genom att springa runt och nosa, kissa lite och sedan sätta sig och äta bladen på en växt. Så jag skulle kunna tro att det kommer fungera jättebra när hon väl känner igen alla lukter. Vi stannade bara en kvart innan vi gav oss av hemmåt igen. Samma ynk någon minut sedan la hon sig ner brevid Johan. Vilken tjej.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0