Det blir bara bättre och bättre

Idag är det våffeldagen. Så vi har varit och inhandlat ett nytt våffeljärn och dessutom invigt det, jag och minstingen. Gud så gott. Men vi har spart smet till resten av familjen :-)
Förutom våfflor som för mig är ett vårtecken kvittrar fåglarna för fullt, solen lyser och jag blir varm i min jacka. Kan det bli bättre :-)
Jo, det kan det. På morgonens promenad skickade jag Ella 3 gånger ut i en ruta, Rätt eller fel, men jag använde sökrullen som hon skulle hämta. Hon sprang ut och in snabb som en hind och hämtade rullen. I går hade jag och minstingen också tränat Ella på att hon skulle hämta rullen hos Johan och sedan springa med den till mig, fungerade också jättebra. Idag hämtade jag Johan i skolan och han fick springa och gömma sig, givetvis med rullen. Två gånger körde vi och båda gångerna kom hon tillbaka med rullen, sista gången kopplade jag upp henne och hon visade mig till Johan.  Gullhund och gullunge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0