När blev sitt ligg!!!!!!

Jaha, då var det dax. Bilen är packad och vi väntar bara på att Johan ska bli klar med skolan :) Han fick sluta klockan 10:00 idag. Vi ska hämta upp Katarina och Zoe sedan bär det iväg.
Hoppas jag nu fått med mig allt, det är mycket så takbox har åkt på bilen. Skyltar till rallylydnaden, våtdräkt till Ki, protokoll, planering, restauranglistor, visselpipa, klicker, lydnadsgrejer. Känns som om halva bohaget är med. det som är glömt är glömt.

På tal om glömt. Vad hände med Ellas sitt under senaste veckorna. Kallar jag in henne till utgångsposition kommer hon fint sätter sig men plaff, lägger hon sig ner. I fjärren kastar hon sig snyggt ner i ligg men sitt!!!!???!!!! finns inte med i repertoaren. Överallt kommer detta förbenade ligg. Ja, helt klart är vi inte färdiga för en tävling, men hon är söt :) och hormontoppen är som högst. Därav denna såsighet. Tråkigt bara att detta ska komma när vi ska till Gränna, det är samma sak varje gång när "skendräktigheten" sätter till. Juckstress när vi tränar och så några dagar/vecka med denna såsighet. Nåväl, vi vet att sitt finns där i dimman. Jag får göra som Johan L sa

"se det inte som en tävling, hjälp henne genom momenten" vi får hoppas jag klarar detta mål är tävlingsnerverna börjar darra. BAra ett få timmar kvar, sedan ses vi i Gränna <3

Kommentarer
Postat av: Carina Sundberg

Men det gick ju SUPERBRA!!!!!! Stort GRATTIS till er, ni är BÄST!!!!!

Å TACK för en kanonhelg!



fegisen CARINA och nyklippta ZALLE

2011-09-07 @ 05:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0