"Sommarlov"

Idag har jag bestämt att vi ska ta lite sommarlov. Det jag menar med det är att MAria skalat av Maria all fin päls. Först hade jag en tanke på att ställa ut Ella i Vallentuna, men både Ella och jag är ganska trötta just nu och Ella ska snart börja löpa, så hon är lite påverkad låg av det. Så därför tog jag nu beslut på sommarfrisyr och lite mer familje- och båtliv framöver. Så igår låg vi på sofflocket istället för att träna och idag blev det då snagg. Fast klippningen gjorde Ella piggare igen, vilket innebar lek mellan lilla Kazzy och Ella i och runt våra sängar, fy och usch. Sedan drog jag iväg för att träffa min träningsgrupp som jag också har försummat senaste veckorna.
Det var jättekul att träffa alla och Susanne M hade dagen till ära gjort en riktig sommartårta


Riktigt delikat och mysigt, Precis när vi sedan lottat startordning och skulle börja vår lilla träningstävling öppnade sig himlen, typiskt. Men vad gör det så kan det ju faktiskt vara på tävling. Först ut var Annette med Frizbie, som också fick det värsta regnet på sig.


Inte lätt att få till en snygg fjärr, när man inte ens kan titta. Vi som var publik och störning tog oss upp i skogen för att få lite skydd från allt regn.



Själv körde jag bara en ingång och ett fritt följ på min träning, resten vill jag inte träna i kedja ännu.
Även här kunde man se att den kortsnaggade Ella har mer fart i kropp och ben.

Efter helgen är jag nu sugen på att planera upp min träning så vi når nästa delmål i tid. Jag är sämre på att träna under sommarhalvåret, då det finns så mycket annat att göra.  Nu ska excel fram....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men hallå!

Vad ska vi läsa nu om du inte skrivet nåt om träning ... /sanna

2011-05-26 @ 13:25:01
URL: http://peppar-perro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0