Uttråkad Ella

Tja, här händer inte mycket, i alla fall inte för Ella. Själv sliter jag järnet på jobbet. Jobbar mest hela tiden, men börjar nu kanske se en ljusning om en vecka eller två.
Vi börjar dock märka av hösten, förutom det ombytliga höstvädret börjar nu maken jobba med båten. Första tecknet på det är att jollen kommer hem putsas och görs ren. Jättejobbigt tycker Ella som älskar att åka jolle när vi är ute med båten. I helgen som var sprang hon omkring och letade efter jollen, men den låg ju på altan hemma. Efter att ha suttit i telefonmöte här hemma så tittar jag efter Ella, hon märks knappt när man inte har tid med henne var hittar jag grynet :-)


Jo, i den urpumpade jollen på golvet i stora rummet ligger hon och sover.
Nej nu är det dax att kasta in lite mat och sedan spendera lunchen i skogen, Det är den vardagslyx som Ella och jag får och tar oss, det rensar huvud och gör en så glad.
Ha en trevlig helg alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0