Tiden springer

Idag är det redan fredag inget hinner vi göra av det vi förutsatt oss, planering är bra men sedan gäller det att få ändan ur .....
Känner mig hängig fast Ella börjar bli rastlös. Regnet gör ju sitt till, inte så himla roligt med träning då.
Vi gör små framsteg när det gäller fria följet/linförigheten och det ska denna gång få ta tid :-), Vi har precis fått reda på att vi kommit med på hemmaklubbens spår appell den 2 oktober och det blir det sista försöket på tävling detta år. Så efter det kan vi hålla på och pyssla vidare med fria följet och andra små övningar. Tänkte också ta tag i viltspårandet efter sista appellen för i år.
Mitt mål var ju att gå ett öppenklass viltspår i år så vi får hoppas att snön håller sig borta länge.

Nu kommer Ella tassande och tycker att jag ska rycka mig från datorn för en skogspromenad, Idag lyser ju faktiskt solen och det är riktigt härligt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0