Varma fötter

I år har jag bestämt mig för att satsa lite på mig själv. När jag var i Malmö köpte jag fina Ecco kängor med Yllefoder, men det känns ganska  tokigt att springa runt i skogen i dem. Så idag bestämde jag mig för att åka och köpa riktiga greppvänliga kängor så jag dessutom slipper drutta på rumpan. Det blev ett par Icebugs


Med broddar :-) och de ska klara kyla upp tll -20 grader. NU hoppas jag att jag slipper frysa om fötterna.
Ni har jag ett par skor för arbete och ett för fritid. Snacka om att slösa pengar på mig själv.

det blir stora provet i morgo då jag ska stå på lydnadsplan och skriva i klass 2 på brukshundsklubben. Hoppas jag hinner se Micke och Manne också som ska tävla.

Kommentarer
Postat av: Anna Nygårds

Jag har haft mina Icebugs i 2år snart och ÄLSKAR dem. Varma, sköna och lätta. Den perfekta vinterhundpromendsskorna! / Anna

2010-11-27 @ 12:27:45
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Helene

Jag har oxå ett par icebugs skor, kanon bra. Köpte mina på en utställning tror det var i Göteborg till halva priset, vilket klipp. Så ni som ska på utställningarna nu i vinter se om de finns där!

Helene Ceasar & Cocos

2010-11-30 @ 22:22:26
Postat av: Björn B

Jag köpte mig ett par: http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=76498

Helt klart ett av dom bästa köpen i år, det är underbart att komma hem efter en hel dag i skogen och vara helt torr om fötterna :)

2010-12-06 @ 22:57:34
URL: http://www.backfamily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0