Nu är vi så klara vi bara kan

Jag trodde aldrig jag skulle åka på en utställning innan jag skaffade Ella. När jag beskrev för Ulrika vilka vi var och varför vi ville ha en hund så sa jag faktiskt till henne att jag inte tyckte om utställningar utan var mer för agility, Freestyle och möjligen lydnad. Detta stämmer fortfarande men ändå står jag och Maria här och klipper klor, rengör öronen vi har till och med borstat Ellas tänder packat väskan med vaccinationsintyg, utställningskoppel mm. Så nu är det bara kvällspromenad sedan sova för att komma upp tidigt i morgon. Satsar ingen peng på att vi kommer upp i ringen utan ser det mer som ännu en utflykt och erfarenhet. Sen gäller det bara att hitta Bromma flygplats är stort och bättre adress har jag inte. Mellan 8 och 9 ska vi vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0