Ella fick fnatt :-)

Idag börjar Ella bli lite varm i kläderna känns det som. När hela familjen åkte hemifrån och vi blev ensamma hade Caramella en enmansshow. I trädgården gjorde Ella en bana mellan stubben, trappan, indiantältet och en filt som vi glömt ute igår. Sedan sprang hon i 110 runt runt runt. Brottades med filten, gömde sig i tältet sprang till stubben där hon hittade en leksaksspade som hon "fångade". Säkert i 5 minuter full av energi. Det var en härlig syn. Tyvärr hade jag inte med mig kameran så jag kunde ta ett foto av galenskapen så jag fick bara stå och njuta.

Hon till och med glömde bort bilarna som sporadiskt går på vägen utanför tomten som hon hittills tyckt vara lite läskiga ibland. Men nu sover hon mellan mina fötter och drömmer söta drömmar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0