Som i Narnia

Otroligt vackert är det ute just nu. På radion på väg till jobbet var det någon som jämförde vintern i Stockholm med vintern i filmen Narnia jag håller med. Igår fick jag äntligen med mig kameran ut på morgonpromenaden.
Några bilder som bevis













Här kommer skridskogänget hem från en lunchtur förra helgen :-)

Nu när jag tömt kameran har fler kort kommit fram.  Kolla in ett ämne till julkort, fast det togs efter julafton när Ella hittat och tjuvat fram tomteluvan :-)



När man sitter och tittar på korten ser man också hur "stora" ens barn har blivit.
Till nyår fixade Maria iordning håret både på sig och brorsan. Maria har en fix idé på hår. Vet inte riktigt hur många färger vi har sett både fantastiska och lite mindre bra.
Till nyår blev det dreads :-)


Här är min 15 åriga stora dotter


Martin på väg till Nyårsfest :-)


Tur att jag fortfarande har en 10 åring i huset att leka med :-)

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej på er !

Tack för hälsningen i bloggen.Idag såg jag mannen med flattarna på promenad bakom vårt hus.Så han verkar gå runt här i närheten.I fortsättningen så kommer jag att vända när dom kommer.

Jag skulle så gärna ha kommit till eran träff idag,tror att Lufsen och hade behövt det.Framförallt jag.Ha det så bra och hoppas att ni får en trevlig dag med alla lurviga vänner.Kramar Petra & Lufsen

2010-01-17 @ 12:17:01
URL: http://nogg.se/lufsen
Postat av: Peppar

Vilka fina bilder. Och finast var den på Ella som ligger i snön!

Tycker jag alltså,

Peppar = Ella-fans

2010-01-17 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0