Social träning

Nu hårdtränar vi på den sociala biten då det är många släktmiddagar och födelsedagar för oss så här års. Ella är superduktig. Hon går runt och nosar på de flesta gästerna och bjuds på godis både här och där. Min mamma har nu satts in för att träna tandvisning. Så varje gång hon och Ella träffas så kollar mamma tänderna några gånger. Det fungerar bättre och bättre. Min kusin en 2 meter muskulös typ som bullrar mycket när han pratar har satt på hela sin charm. Så under gårdagens födelsedagskalas så var Ella och kusinen bästisar Ella gräver in nosen och tungan i kusinens händer för att få godis och gos.
image207

Kommentarer
Postat av: Annica och Fanta

Vad lyckliga ni måste vara,det finns inget mer jag önskar mig än att Fanta skulle fixa sånt.Hon klarar tyvärr inga kalas och släktmiddagar,vilket gör att vi känner oss lite begränsade(man skulle ju helst vilja att hon kunde vara med oss överallt)Jag har nu mailat till Perroklubben om Fantas blogg.Det vore kul att komma till er i Sthlm. på en perroträff,det är alltid kul att träffa" perrofolk" och utbyta tips och ideèr.M.V.H Annica

2008-03-25 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0