bloggproblem och bebisar

Jaha,
Jag använder ju en jättebra blogg på blogg.se men de har vissa problem. Jag kan inte längre skicka in bilder från mobilen med mms. Jättetråkigt. de ska flytta över oss till en ny plattform. Vid första försöket blev jag utestängd från bloggen i flera dagar utan att kunna skriva inlägg. Så vi får se hur fortsättningen blir.

Häromdagen stod jag utanför tomten och pratade med min granne. Hon bar på sin bebis som är runt halvåret. Ella kom nyfiket fram satt "fint" och nådde därmed upp med nosen till bebisens fötter. Hon satt där länge och väl och nosade, jättenyfiken. Ska bli kul att se hur den vänskapen utvecklas när bebisen kryper omkring och drar Ella i svansen i sommar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0