Bokat privattränare

Maria har ju gått på Freestyle med Ella nu under hösten. Själv vill jag ju fortsätta träna allmänlydnad. Men kurserna har varit fulla då jag väl fått ändan ur. När jag nu sist satt och läste Härliga hund. Såg jag ett reportage om Johan från www.friahundar.se som gjorde mig intresserad. Jag kollade upp referenser på honom och därefter så kontaktade jag Johan och har nu beställt en privatlektion till den 20 november. Det känns jättekul och spännande. I 90 minuter ska jag bli drillad. För Ella blir det nog enklare :-) bara att hänga med. Så här ska block och penna fram samt massa gott hundgodis sen är vi redo. För Johan kommer hem till oss. Kanske kan jag få lite tips för skällandet som blivit bättre men än är jag inte nöjd.
Vem vet vi kanske kan bli riktigt lydiga vi båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0