Vill inte gå in

Vilken härlig dag. Jag drog iväg maken på morgonpromenaden och vi var ute över två timmar. hade jag hade svårt för att vända benen hemåt. Hade kunnat fortsätta gå hur länge som helst.
Med världens bästa hund och världens bästa make ;)


Det börjar bli mer fart på promenaderna på Ella, hon sprang runt och lekte med sig själv. Så vi är nog snart färdiga med skendräktigheten snart, jippi.


Vi har börjat "jaga våren" då jag fått kännedom om att barmark har hittats både i Enköping och Vallentuna. Men detta var allt jag hittade under vår promenad. :(

Däremot har det mesta av isen försvunnit in mot Stockholm


 Ella gillar att posera.
Maken är inte lika välvillig men lyckas fånga honom när vi står och tittar mot inloppet till Stockholm



Ångrar lite att jag inte tog med lite fika.



Speciellt när vi kom fram till en av de belöningsstenar vi brukar promenera förbi. Vi satt i solen tittade på några träningskamrater som höll på att träna i sin "jaktgrupp". Här kunde vi suttit kvar hela dagen.

Men det finns mer på schemat för idag. Våra nya köksstolar skulle hämtas och sättas ihop. Tur då att man har en liten hjälpreda.

Här levererar Ella en liten skruv som jag tappat.


Sen var det skruvmejseln som skulle apporteras. 

Sedan vill jag gratta allas vår Peppar som åkt hela vägen till Malmö med tåg för att vara med på utställning. Han fick Cert och blev BIM, puss på dig grabben. Att du är snygg har vi alltid vetat. Omdömet lät väl mest som vanligt , dvs en fantastsik hund, men idag fick ni utdelning som du och matte väl är värda ;) Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg i Malmö.

Kommentarer
Postat av: Susanne o Pebbels

Härliga bilder, förstår att du inte ville vända hem :)

2011-03-23 @ 15:29:10
URL: http://hundtraningen.blogspot.com
Postat av: Annika, Diesel o Indy

Det har verkligen varit härligt väder i några dagar nu!

Ja, weekendsemester får nog vänta ett tag. :) Vad bra att det är april ut! Det är skönt att träna i ridhus tills leran har gett med sig lite! Ha en underbar semester!!

2011-03-25 @ 07:55:59
URL: http://annikasvardag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0