Uppdaterat bland filmerna

Idag har jag fått ordning på en film när vi tränar fotgående som min son Johan hjälpte mig att filma i helgen.
Vill du se den så klicka här. Vi har kommit en bra bit på väg men för att få till min målbild gäller det att jag håller i träningen och det är en bra bit till ;)

Annars tränar vi lite på olika moment. För någon vecka sedan låg inkallning med ställande och läggande i fokus, men just nu så är det aktiv platsliggning och ingångarna med apporten. Vi har också börjat nosa på vittringsapporteringen. Behöver snart såga till en hög nya pinnar. Sättande under gång och Fjärrens: sitt till stå ligger också på agendan. Fortfarande mycket pill, men det går framåt.
Snart är jag mogen att flytta ner endel av träningen till klubben och träna ihop med min träningsgrupp igen. När vi är nere på pillnivå, så blir det mycket navelskåderi för mig. Men det kommer.
Just nu har Ella börjat löpa, vet inte riktigt när det startade, men har hittat några spår efter henne.
Löpet är sent denna sommar.

Vill också stolt berätta att våra grannar i andra ändan av gränden vi bor i kom med en bukett röda rosor och en Twistpåse till min Martin. Igår hade deras 8-9 åriga dotter tillsammans med kompis blivit "jagad" av en bil på väg hem från skolan. Bilen körde efter dem på gångvägarna och försvann när min Martin kom och flickorna bad honom om hjälp. Han följde med dem hem till pappan, gick direkt hem skrev en liten redogörelse av vad som hänt och bilens registreringsnummer osv. Grannen hoppades att de skulle uppfostra sina barn att ställa upp på andra på liknande sätt. Sådant värmer en moders hjärta. Martin var mest generad över uppståndelsen :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilken liten (stor) gentleman! Fin representant för våra ungdomar! Du har verkligen rätt att vara stolt!

2011-06-16 @ 23:02:43
URL: http://perro-bella.dinstudio.se
Postat av: Monica

Fria följet ser fint ut, och du vet ju vad du behöver träna mer på, det är bara att köra på, så blir ni farliga i Gränna! Det ska bli kul att se er då!

2011-06-16 @ 23:22:54
URL: http://perro-bella.dinstudio.se
Postat av: Syrran

Hälsa Martin med en kram

2011-06-17 @ 22:12:33
Postat av: pia wennersten

En sådan fin kille,jag skulle också känna mig hur stolt som helst.

Kram Pia,Evita o Thea

2011-06-21 @ 13:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0